پنل پیامک تماس با ما امکانات و تعرفه ها فیس بوک توئیتر گوگل پلاس خوراک سایت

ارسال پیام تبلیغاتی

تلفن ثابت : 02133594072

پیامک : 02133594072

4
استفاده از سامانه پیامکی در آژانسها

امروزه رضایت مشتری از خدماتی که دریافت نموده است کافی نیست، مشتری باید وفادار شود. وفاداری بدان معناست که مشتری بدون هیچ گونه تشویقی برای دریافت خدمات جدید برانگیخته و مشتاق باشد و زمانی حس وفاداری شکل می گیرد که رابطه مشتری و فروشنده دارای ارزش دو طرفه باشد بدان معنا که هر دو سود ببرند.
مشتری وفادار نقش تبلیغات زنده را بازی می کند، فروشنده را تمجید می کند و او را به دیگران پیشنهاد می دهد. اما ارائه خدمات مطلوب به تنهایی نمی تواند وفادار ماندن مشتری را تضمین کند زیرا قیمت رقابتی و تبلیغات همواره وی را تحت تأثیر قرار می دهند. برای وفادار سازی مشتری بایست در کنار ارائه خدمت احساسات و علایق وی نیز مورد توجه قرار بگیرد.
یکی از ساده ترین راهکارهای وفادارسازی مشتریان ارسال پیام کوتاه در طول دوره ارائه خدمت به وی و پس از آن است. در یک آژانس مسافرتی مشتریان وفادار هستند که با حضور خود یا تشویق دیگران تورها را پر می کنند.

تکنیک های پیامکی برای جذب توریست از سوی ایران اس ام اس به شرح ذیل پیشنهاد می شود :
۱- هنگام ثبت نام یا صدور بلیط شماره تلفن همراه مسافر را بگیرید تا همسفر پیامکی او شوید.
۲- چند ساعت قبل از حرکت با ارسال پیامی به مسافر، ساعت حرکت و محل حضور وی را یادآور شوید.
۳- چند دقیقه پس از حرکت برای مسافر پیامی ارسال کرده و برای او سفر خوشی آرزو کنید.
۱۰ ساعت دیگر در مشهد خواهید بود سفر خوشی داشته باشید.

۴- اندکی پس از رسیدن مسافر به مقصد با پیامک به او خوش آمد بگویید.
۵- در طول برنامه های تور و متناسب با محل های مختلف برنامه ها را به اطلاع مسافر برسانید.
بازدید از چند مکان تاریخی ساعت حرکت: ۹ صبح محل اجتماع: لابی هتل

۶- پس از مراجعت مسافر به شهر خود با ارسال پیامی از همراهی او در سفر سپاسگزاری کرده و میزان رضایت وی را جویا شوید.
مشتری گرامی از همراهی شما سپاسگزاریم.
اگر از خدماتی که دریافت نموده اید راضی هستید عدد ۱ و اگر رضایت ندارید عدد ۲ را پاسخ دهید

۷- در بازه های زمانی مختلف تورهای جدید را به همراه تخفیفی که در نظر گرفته اید، به اطلاع مشتریان قبلی برسانید.
تور ۲۱ روزه چین با تخفیف ۱۰ درصدی برای مشتریان قبلی

۸- با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به مشتریان قبلی نشان دهید با آن ها حس مشترکی دارید.

.

  • دسته بندی : مقالات
  • تعداد بازدید : 753 بازدید
  • تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴
  • نظرات : 0 نظر

نظرات کاربران



برچسب ها :

ads1 ads1 ads1

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه پیامکی، اطلاعات خود را وارد کنید

آدرس :

تهران - خیابان میرداماد - خیابان بشهت آسا - پلاک 8 - واحد 15


تلفن ثابت : 02133594072 پیامک : 02133594072 تماس از طریق فرم تماس