پنل پیامک تماس با ما امکانات و تعرفه ها فیس بوک توئیتر گوگل پلاس خوراک سایت

ارسال پیام تبلیغاتی

تلفن ثابت : 02133594072

پیامک : 02133594072

4
چند ایده جدید در بازاریابی پیامکی

کم کم به روزهای گرم سال نزدیک می شویم. تابحال با مبانی و اصول بازاریابی پیامکی متنی نیز آشنا شده اید. حال به نظر شما وقت آن نیست که کمی بازاریابی و کمپین خود را تغییر دهید؟! یعنی نمی خواهید چیزهای تازه تری به کار خود اضافه کنید! برای مثال از خودتان بپرسید که با آمدن فصل جدید، مشتریانم به چه چیزی بیشتر گرایش دارند؟ من چه پیشنهاد ویژه ای می توانم برای آنها داشته باشم؟ در اینجا چند ایده جدید برای بازاریابی پیامکی متنی آماده کرده ایم، که پیشنهاد میکنم حتما آنها را دنبال کنید.

چند ایده جدید در بازاریابی پیامکی

درخواست ویژه یا برگزاری نشست

مشتری بنا به یک دلیل به لیست بازاریابی پیامکی یا کمپین پیامکی شما ملحق می شود. انتخاب آنها بدین معنی است که انتظار رفتارها و پیشنهادهای ویژه را از شما دارند. برای فصل جدید می توانید یک نشست یا مهمانی ویژه برگزار کنید. برای مشتریان وفادار و همیشگی خود درخواست شرکت ویژه بفرستید. اگر سایر افراد نیز مایل به شرکت در نشست شما بودند، باید شرط ثبت نام در لیست بازاریابی را برای آنها اعمال کنید. از آنها بخواهید متنی را جهت ورود برای شما ارسال کنند.

ارسال متن جهت برنده شدن بلیط کنسرت

حتما شما هم می دانید که این روزها، و روزهای پیش رو فصل گرم برگزاری کنسرت های مختلف است. با یک هنرمند محبوب شریک شوید. از وی دعوت کنید و برای مشتریان خود مسابقه برگزار کنید. به آنها بگویید جهت رقابت برای کسب بلیط کنسرت هنرمند محبوبشان، باید یک متن را برای شما ارسال کنند. این یک راه فوق العاده برای افزایش لیست مشتریان شما و تعامل با آنهاست.

امتیاز تخفیف

اگر برای کسب و کار خود یک امتیاز ویژه قرار دهید، برای مثال در رستوران یا فروشگاهتان برای مراجعه کنندگان خود، البته برای مدت محدود، و به مناسب به خصوصی مثلا رسیدن تابستان، یک تخفیف به خصوص قرار دهید. آنها را تشویق کنید تا با بازدید از فروشگاه شما یک کالا یا یک محصول رایگان را به عنوان تخفیف دریافت کنند. برای مثال این متن را برای آنها بفرستید: “تنها امروز از رستوران ما خرید کنید، تا یک نوشابه بزرگ رایگان از طرف ما هدیه بگیرید.” بعد از باید شاهد افزایش فروشتان باشید.

آخرین مد سال را تبلیغ کنید

اگر صاحب یک بوتیک یا یک خرده فروشی هستید، این روش بهترین راه برای اطلاع رسانی به مشتریانان جهت خرید آخرین مدهای سال است. با استفاده از پنل پیامکی، برای مشتریانتان یک پیام تصویری بفرستید البته بهتر است که پیام شما همراه با یک پیشنهاد متنی نیز باشد. برای مثال، تصویر محصول جدیدتان را ارسال کرده و همراه با آن کد تخفیف ۱۰%ی نیز قرار دهید. و یا اینکه بابت خرید اینترنتی امتیاز ویژه تری نیز قائل شوید..

  • دسته بندی : مقالات
  • تعداد بازدید : 710 بازدید
  • تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
  • نظرات : 0 نظر

نظرات کاربران



برچسب ها :

ads1 ads1 ads1

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه پیامکی، اطلاعات خود را وارد کنید

آدرس :

تهران - خیابان میرداماد - خیابان بشهت آسا - پلاک 8 - واحد 15


تلفن ثابت : 02133594072 پیامک : 02133594072 تماس از طریق فرم تماس