پنل پیامک تماس با ما امکانات و تعرفه ها فیس بوک توئیتر گوگل پلاس خوراک سایت

ارسال پیام تبلیغاتی

تلفن ثابت : 02133594072

پیامک : 02133594072

5
پیامک تبلیغاتی موثر و هدفمند

احتمالا شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که در بسیاری از مواقع، از دریافت پیامک های متعددی که به لحاظ محتوایی هیچ ارتباطی به شما ندارند، خسته و کلافه شده اید.

در چنین مواقعی اطلاع رسانی و تبلیغ پیامکی انجام شده، نه تنها موثر نیست بلکه در حکم یک ضد تبلیغ برای ارسال کننده پیامک/اس ام اس تبلیغاتی خواهد بود.

درصورتیکه صاحب کسب و کار هستید و با توجه به عواملی از جمله هزینه کم، اثرگذاری بالا و سریع و امکان دسترسی مستقیم به مخاطب، ابزار تبلیغات پیامکی را برای اطلاع رسانی، ترویج و معرفی سرویس و یا محصول خود انتخاب نموده اید، توصیه های کاربردی برای طراحی هر چه بهتر و موثرتر بسته های تبلیغات پیامکی در ادامه آورده شده است.

 

۱- با توجه به زیاد شدن بیش از حد پیامکهای تبلیغاتی و استفاده ناصحیح از این ابزار تبلیغاتی از جمله ارسال پیامک به مخاطبین نامرتبط و عدم استفاده از دیتابیسها/ شماره های هدفمند(ارسال هدفمند پیامک)، اکثر دریافت کنندگان پیامکها، به محض مشاهده پیامک با شماره های ۱۰۰۰، ۲۰۰۰ و یا ۳۰۰۰، بدون خواندن متن پیام، آن را پاک می­کنند. این در حالیست که ارسال پیامک با شماره ای که دقیقاً همان شماره تلفن ثابت کسب و کار شماست، این اعتماد را به دریافت کننده پیام می­دهد که این پیام، تنها یک پیامک تبیلغاتی نبوده و هویت دار است و می توان از طریق ارسال پاسخ پیامکی به شماره ارسال کننده(Reply) و یا تماس گرفتن با همان شماره (Call)، اطلاعات بیشتری را کسب کرد. لذا حتما متن پیام را مطالعه نموده و بدون چک کردن محتوای پیام، آن را حذف نمی نماید.

 

۲- مهمترین اصل در ارسال پیامک تبلیغاتی، ارسال هدفمند آن است. قطعاً هر سرویس یا محصول، متقاضیان و کاربران خاص خود را دارد و ارسال پیامک به افرادی که هیچگونه همخوانی و ارتباطی با محصول یا سرویس کسب و کار شما ندارند، نه تنها اثر منفی تبلیغاتی خواهد داشت بلکه باعث تحمیل هزینه های تبلیغاتی به شرکت خواهد شد و سودآوری مورد نظر را به لحاظ جذب مشتری بیشتر نخواهد داشت. لذا صاحبان کسب و کارها بایستی در ابتدا ذینفعان اصلی سرویس یا محصول خود را شناسایی کرده و از هر موقعیتی برای جمع آوری شماره های متقاضیان بالقوه سرویس یا محصول خود استفاده نمایند تا در فواصل زمانی مختلف و در مناسبتهای گوناگون، به آنها اطلاع رسانی نماید.

 

۳- یکی دیگر از عوامل مهمی که در اثربخشی هر چه بیشتر تبلیغات پیامکی بایستی به آن توجه کرد تهیه متنی جذاب، کوتاه و کاربردی است تا ضمن ترغیب خواننده به مراجعه به سایت شرکت، برقراری تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری، با کمترین حجم ممکن نوشتاری، اطلاعات لازم را در مورد محصول، سرویس، جشنواره و آنچه هدف اصلی اطلاع رسانی است، از طریق پیامک در اختیار خواننده قرار دهد. این نکته را مد نظر داشته باشید که ادبیات و محتوای متن ارسالی بایستی با نوع مخاطبین محصول/ سرویس همخوانی داشته باشد.

 

۴- در مورد محصولها و یا سرویسهایی که فاکتور “مسافت” و”راحتی دسترسی”، در میزان جذب مشتری و بالارفتن نرخ فروش، تاثیرگذاراست، حتما از دیتابیس شماره های منطقه ای برای ارسال پیامک استفاده نمائید.

 

۵- در صورتیکه پس از ارسال پیامک تبلیغاتی، انتظار زنگ خور دارید و متقاضیان بایستی برای کسب اطلاعات تکمیلی با شما تماس بگیرند، حتما به بازه زمانی ارسال پیامک دقت نمائید. بدیهی است این زمان بایستی در زمان حضور تیم فروش شما و در ساعات کاری انجام شود و بهتر است به جای ارسال یکجای متن به همه شماره ها، شماره ها را دسته بندی نموده و در زمانهای مختلف طی روز ارسالهای خود را انجام دهید و به این ترتیب، ترافیک تماسهای تلفنی خود را در طول ساعات کاری پخش نمائید. همچنین در صورتیکه انتظار زنگ خور بالایی دارید بایستی به همان میزان خطوط تلفن و کارشناس پاسخگو در نظر گرفته باشید تا اشغال بودن طولانی مدت خطوط و یا عدم پاسخگویی، موجب نارضایتی متقاضیان و اثرگذاری منفی تبلیغات نشود. در چنین مواقعی توصیه می شود حتما در کنار پاسخگویی تلفنی، سرویس”منشی پیامکی یا تحلیل گر ” خود را نیز فعال نمائید تا متقاضیان بتوانند با ارسال عبارت یا کد معینی، اطلاعات تکمیلی در مورد محصول یا سرویس شما را در هر ساعت از شبانه روز، به صورت خودکار و از طریق پیامک دریافت نمایند..

  • دسته بندی : مقالات
  • تعداد بازدید : 702 بازدید
  • تاریخ انتشار : شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۴
  • نظرات : 0 نظر

نظرات کاربران



برچسب ها :

ads1 ads1 ads1

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه پیامکی، اطلاعات خود را وارد کنید

آدرس :

تهران - خیابان میرداماد - خیابان بشهت آسا - پلاک 8 - واحد 15


تلفن ثابت : 02133594072 پیامک : 02133594072 تماس از طریق فرم تماس