تلفن ثابت : 02133594072
پیامک : 02133594072
مهمترین مزیتهای SMS که آن را بیشتر از سایر رسانههای تبلیغاتی متمایز میکند و مدیریت بازاریابی می توانید از آن بهرهمند شود عبارتند از:
سرعت انتقال پیام به بازار هدف ، ارسال پیام های خاص برای تکتک مشتریان و مخاطبان ، هزینه پایین رسانه و نرخ پاسخ مصرف کنندگان ، دسترسی دایم به مشتریان ، افزایش اعتماد مصرف کنندگان به وسیله شخصی سازی پیام ، بالا بودن میزان یادآوری و به خاطر سپاری پیام ، امکان ذخیرهسازی پیام و ارسال آن برای دیگر افراد
پیامک های تبلیغاتی از طریق SMS را می توان به صورت کنترل شده در سریع ترین زمان ممکن (در سامانه پیامک تبلیغاتی ایران نزدیک به ۲۰۰۰ پیام در دقیقه) و تنها برای گروه بازار هدف که شناسایی شده اند ( اط طریق ایجاد دفترچه تلفن اختصاصی) ، ارسال کرد.
این قابلیت ( در پیامک تبلیغاتی ایران ارسال نظیر به نظیر و یا هوشمند ) میتواند گزینهای مناسب برای کمک به تحقق اهداف بازاریابی تک به تک باشد و ارزش پیام ارسالی برای افراد را با توجه به سفارشی بودن افزایش دهد.
مطالعه های و بررسی های انجام شده نشان می دهد که بازاریابی به وسیله تلفن همراه می تواند مقرون به صرفه تر از سایر رسانه ها باشد و نرخ پاسخ گیرندگان پیام کوتاه تلفن همراه می تواند حدود ۲۰ بار بیشتر از سایر رسانه ها باشد.
صاحبان تلفنهمراه، این وسیله را در بیشتر اوقات شبانهروز و در بیشتر اماکن، همراه خود دارند. از این رو شرکت ها و مراکز استفاده کننده از این سرویس میتوانند به طور دایم ارتباط خود را با مخاطبان خود را حفظ کند و در مواقع اضطراری، پیامهایی را به آنها ارسال نمایند.
کانال بی سیم دارای مزیت بالقوه برای ارسال اطلاعات دقیق تر و دارای جزییات بیشتر است، پیام را می توان باتوجه به هریک از مشتری ها تهیه کرده و نتیجه بهتری گرفت. از آنجاکه تلفن همراه جزو وسایل شخصی می باشد بازاریاب ها می توانند هرشخصی را به طور خاص با در نظرگرفتن ویژگی هایی مانند موقعیت اجتماعی، علایق شخصی، زمان و مکان، مورد توجه قرار دهند، که این امر اعتماد مصرف کنندگان را افزایش می دهد.
چون این پیام به طور مشخص و به وسیله شخصی ترین رسانه ارسال می شود در ذهن گیرنده پیام نقش می بندد و از قدرت اثر گذاری بالایی برخوردار است. همچنین چون این پیام در صورت علاقه مند بودن دریافت کننده به موضوع مورد تبلیغ ممکن است در تلفن همراه وی ذخیره خواهد شد اطمینان از در دسترسی بودن تبلیغ در زمان نیاز مخاطب را برای سازمان ایجاد می نماید .
در صورتی که پیام دارای جذابیت بوده و محتوای آن افراد را به ارسال آن تشویق کند بازاریابی ویروسی محقق می شود که میتواند کارآیی تبلیغات را به صورت تصاعدی افزایش داده و شرکت را از مزایای بیشمار آن منتفع سازد..
برچسب ها :
تهران - خیابان میرداماد - خیابان بشهت آسا - پلاک 8 - واحد 15
نظرات کاربران